Universalus dizainas studijose: prieinamas ir įtraukiantis mokymas(is)
Kodas
NS-98
Padalinys, teikiantis programą
Inovatyviosios edukacijos skyrius
Apimtis akademinėmis valandomis
4
Išduodamas pažymėjimas
Ne
Skirtas
LSMU dėstytojams
Ugdoma kompetencija
Mokymo(-si)
Renginio organizavimo būdas
Auditorinis
Papildoma informacija
Mokymų programos turinys
Tema | Trukmė |
---|---|
Įvadas į Universalų Dizainą Mokymui (UD): UD principų apžvalga ir jų reikšmė aukštajame moksle. | |
UD pritaikymas sveikatos moksluose: Specifinių poreikių analizė ir UD taikymo galimybės studijuojantiems sveikatos mokslus, pritaikymas laboratorijose, klinikinėje praktikoje. | |
Lanksčios mokymosi ir vertinimo strategijos: Skirtingų mokymosi ir vertinimo metodų integracija siekiant užtikrinti, kad kiekvienas studentas galėtų parodyti savo žinias. |
Dėstytojas | Teorijos val. | Praktikos val. |
---|---|---|
Laura Malakauskienė |
Programos temų aprašymas
Programos aktualumas tikslinei grupei:
Sveikatos mokslų dėstytojai susiduria su įvairialypiais studentų poreikiais, įskaitant fizinius, kognityvinius ir sensorinius skirtumus. Universalaus dizaino principų taikymas yra būtinas siekiant užtikrinti, kad visi studentai, nepriklausomai nuo jų gebėjimų, turėtų lygias galimybes mokytis ir pasiekti sėkmę.
Mokymų tikslas:
Suteikti sveikatos mokslų dėstytojams žinių ir įgūdžių, kurie leistų jiems pritaikyti universalaus dizaino principus mokymo praktikoje, sukuriant įtraukią ir prieinamą mokymosi aplinką visiems studentams.
Pagrindinės temos:
Įvadas į Universalų Dizainą Mokymui (UD): UD principų apžvalga ir jų reikšmė aukštajame moksle.
UD pritaikymas sveikatos moksluose: Specifinių poreikių analizė ir UD taikymo galimybės studijuojantiems sveikatos mokslus, pritaikymas laboratorijose, klinikinėje praktikoje.
Lanksčios mokymosi ir vertinimo strategijos: Skirtingų mokymosi ir vertinimo metodų integracija siekiant užtikrinti, kad kiekvienas studentas galėtų parodyti savo žinias.
Taikomi mokymo (-si) ir vertinimo metodai:
Mokymo metodai: Paskaitos, interaktyvios dirbtuvės, grupinės diskusijos ir praktinių pavyzdžių analizė.
Tobulinimosi pabaiga (atsiskaitymo forma, teorinių žinių ir praktinių gebėjimų įvertinimo tvarka)
Vertinimo metodai: Dalyvių refleksijos
Praktiniai gebėjimai, jų įsisavinimas, reikalingų savarankiškai atlikti manipuliacijų skaičius
-
Literatūra
-
Registracijos į kursą
2024 m. vasario 20 d.
Tvarkaraštis:
13:00-17:00
Mokymų pradžia:
2025-02-20
Mokymų pabaiga:
2025-02-20
Vedantis dėstytojas:
Laura Malakauskienė
Registracija atvira iki:
2025-02-18 11:27
Laisvų vietų:
38
Norėdami įsiregistruoti prašome prisijungti