Paskaita: tipai, struktūra ir interaktyvios mokymo(si) strategijos ir MS Teams galimybės

Kodas
NS-31
Padalinys, teikiantis programą
Inovatyviosios edukacijos skyrius
Apimtis valandomis
5
Išduodamas pažymėjimas
Ne
Skirtas
Visiems
Ugdoma kompetencija
Didaktinės (PK)
Mokymo(si) organizavimo būdas
Auditorinis
Mokymų programos turinys
Tema Trukmė
Paskaitos tipai.
Paskaitos struktūra.
Interaktyvi paskaita.
Teams funkcijos interaktyviai paskaitai.
Programos temų aprašymas

Kas yra paskaita? Kokie jos tipai? Kaip struktūruoti paskaitą? Kuo skiriasi „gyva“, nuotolinė sinchroninė ir asinchroninė paskaita? Kokios aktyviojo mokymosi strategijos veiksmingos paskaitai interaktyvinti? Kokios Teams funkcijos įgalina studentų mokymąsi grupėmis, dalijimąsi idėjomis. Atsakymų į šiuos ir kitus klausimus ieškosime diskutuodami, reflektuodami savo mokymo(si) patirtis.

Tobulinimosi pabaiga (atsiskaitymo forma, teorinių žinių ir praktinių gebėjimų įvertinimo tvarka)

-

Literatūra

Papildomi mokymosi šaltiniai:
1. McCoy L, Pettit RK, Kellar C, Morgan C. Tracking Active Learning in the Medical School Curriculum: A Learning-Centered Approach. J Med Educ Curric Dev. 2018 Mar 22;5:2382120518765135. doi: 10.1177/2382120518765135
2. Rossi IV, de Lima JD, Sabatke B, Nunes MAF, Ramirez GE, Ramirez MI. Active learning tools improve the learning outcomes, scientific attitude, and critical thinking in higher education: Experiences in an online course during the COVID-19 pandemic. Biochem Mol Biol Educ. 2021 Nov;49(6):888-903. doi: https://doi.org/10.1002/bmb.21574

Registracijos į kursą
Šiuo metu nėra aktyvių registracijų